Wednesday, December 8, 2010

si dia :)

nama dia amir sholihin.dea la yg slalu hepi kn aku.yg slalu buat aku trglak mmnjang.yg suke buli aku.blasah aku.dan mcm2 la lg.mlas plak nak taip.tak sangka pon bole cple ngan dea nih.aku cite psal prkenalan aku ngan dea ea.hmm,time tuh form 2 aku trun klas.dari klas G ke klas H.amir pon trun klas tp dea lg truk dari aku.dea dari klas C trun ke kelas H.mse 1st time aku msuk klas 2h ni aku rse jnggal je.slalu sgt dprhtikan dngan si amir sholihin nih.aku pon plik knape tp aku tak pnah tnye dea knape so aku bia kan jela.tp mkin lame aku bia kn mkin byk la amir kcau aku.satu arituh dea mntak numb phone aku kt azleen then azleen pon pegi bgi numb phone aku kt dea.mlm tuh amir msg aku.aku pon lyan jela.bole dkatekn tiap2 mlm aku asek msg je ngan dea.bile dh jmpe dea kt klas rse malu nye la nak tgur dea.haha.mse tuh dea tkut kn aku dngn ssumpah.sape yg tak tkut.nak trjrit aku dbuat nye.satu arituh buku literature aku ilang.teachr suhaili tnye mne pegi buku aku.aku pon jwab la tak tau.tibe2 si amir sholihin ni kate kt ckgu suhaili yg dea yg amek buku aku.teachr tnye la knape amek buku aku pstuh dea ckp saje2.mule la satu klas tuh gsip kn amiir suke aku.mule2 aku rse bngang la jgak sbb aku cume anggp dea mcm kwn2 biase aku je.tak lbih pon.mlm tuh aku msg dea.aku tnye knape dea amek buku aku.dea ckp saje.aku tnye dea ltak mne buku aku tuh.pstuh bole plak dea jwb dea ltak buku aku tuh kt bwah bnatal dea.haha.sjak dari arituh la aku rse aku ade prasaan ngan dea tp aku malu nak ckp kt dea and sjak arituh la aku rpat ngan dea.hee :)

No comments:

Post a Comment