Monday, January 3, 2011

SEDIH :'(

Bie.knape bie pindah??jgn la bie.bnde ni yg slalu ade kt kpale otak aku.korang sdih tak bile couple korang dh jauh dari korang?msti sdih kn.same la cm aku.bile aku tnye kt bie aku knape dea nak pndah dea ckp parents dea yg suro tp dea ckp kt aku 'syg jgn rsau ea.nnti tiap2 malam bie call syg.bie dh kmpul duit syiling dh nih.nak tau tak ape bie bwak pegi sane?bie bwk gmba syg.bwk kotak wallet yg syg bg bie tuh.surat2 syg.brg2 yg syg pnah bgi bie.klau syg ade bgi bie bear pon msti bie bwk.nnti bie nak syg pgang phone bie taw.syg jge elok2 taw and yg pling pnting jge diri,jge adab sbb bie dh tak bole jge syg mcm slalu'.isk3 :'( sdih la bile ckp cmtuh.mse bie ckp kt syg cmtuh kn sbnarnye syg tnga nangis tuh psal lmbt ckp.sorry ea bie sbb tak bgi tau bie syg nangis.i love you biee !

No comments:

Post a Comment